Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

SzPSz azaz Szökés, Pancsolás, Szőke ciklon

2009.06.10. 07:28 - Vinca

Tegnap töltöttük be a 39. hetet. Reggel fél hétkor (mit csináljak... néha kicsit lustálkodunk is...) felkeltünk, kint gyönyörű napsütés és madárcsicsergés fogadott. Lógattam az orromat és mondom Andrsinak, látod, ha előre tudtuk volna, hogy ilyen kis kivárós pocaklakóink vannak, egy-kétszer lemehettünk volna a Balcsira. Erre egymásra néztünk és racionalitás ide, "már csak egy hét van hátra" oda 25 perc múlva (hja kérem, mi nem egy tökölős társaság vagyunk...) már robogtunk Földvár felé, megszöktünk Budapestről.

Hááát be kell vallanom, hogy az elmúlt egy havi szoba- és kertfogság után a tegnapi nap maga volt a paradicsom. Hintaágyban feküdtem, bámultam a tavat, lángost ettem (sajnos hekk nem volt-pedig a gyerekek azt kívánták volna...;), és fürödtem (sajnos úszni nem tudtam, annyira vizes már a combom, hogy hiába rugkapáltam, lemerült a lábam a vízben:( ) a Balcsiban. Persze még arra is maradt idő, hogy Rejtő Szőke ciklonjába is "belekóstoljak".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üres volt a part, gondolom még tart a suli és nem kezdődött meg a szezon. És volt egy nagyon megható momentum is. Vannak a nádasban állandó hattyúlakók, akik egy idő után, miután észrevették, hogy ott vagyunk, úgy gondolták, hogy megmutatják az ő kis fiókáikat, az ő kis ötösikreiket. Aranyosan körbeúsztatták őket előttünk, majd a stégen tanítgatták őket tisztálkodni... Nagyon megható volt.

 Remélem egy hét múlva már mi is így mutatjuk majd be a mi kis babócáinkat...

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr41176017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C.J.Cregg 2009.06.10. 22:57:46

Szia Andikám,
csípem ezt a "carpe diem" felfogást, és helyeslem is - nem lehet teljesen burokban élni. Biztos a lurkók is élvezték a kirándulást.
Hát a nagy könyv nénivel meg a sok babával hogy tetszik nekik? ;-)
O.

7241gabi 2009.06.11. 02:30:30

Vincus! Szeretlek olvasni, eszembe jutnak a 16 hónappal ezelőtti események... Nekünk innen még 5 nap volt:-)))

Baddi 2009.06.11. 07:00:43

Szia Vincus!

Remélem én is hozzájárulhatok egy kicsit, hogy bátorságot öntsek beléd.
Kitartás cillagom tudom, hogy teügyes és erős vagy.

Sokan szurkolunk nektek. A rózsaszín gömb ereje legyen veled :-)

Pussz

Szisszo 2009.06.11. 10:17:21

nem is mondtad tegnap, hogy ilyen kalandok voltak!

Vinca 2009.06.11. 16:43:54

Jaj... olyan aranyosak vagytok! Nagyon köszönjük a drukkokat! A doki azt mondta, ha 16-áig (kiírt dátum) nem bújnak elő, akkor császár :(
De én bizakodó vagyok, szerintem 16-án reggel csak kibújnak. Még egyszer köszönjük a szurkolást, és jelentkezünk, ha bármi történik!

Puszi

Szisszo 2009.06.12. 11:33:07

hajrá, csak megunják addig az uszkálást, és rájönnek, hogy érdemes kijönni, mert itt futni meg biciklizni is lehet.


süti beállítások módosítása