Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Babamozi

2009.03.04. 16:30 - Vinca

Február 26-án végre eljött a nagy nap, megyünk babamozizni!!!! Igaz, hogy Egy héttel korábban a saját dokim is meguhuzott (hoppá-hoppá, hogy nyomom a terhes szlenget), de a képeken leginkább szétlapított lángosok látszottak, úgyhogy elhatárolódtam, a fotókon biztos, hogy nem a mi gyerkőceink vannak. :)

 

Szóval csütörtökön anyuval és anyósommal karöltve mentünk a csajos-mozis programra. A hely nagyon szimpatikusnak tűnt a neten, és ahogy beléptünk, tényleg kulturált, barátságos közeg fogadott. Meg 28 fok. A szonográfus nő rögtön betuszkolt minket a dzsungel-páratartalmú vizsgálóba és már feküdhettem is fel az ágyra. A nagyik irtó helyesek voltak, illedelmesen leültek mellém egy-egy székre, de abban a pillanatban, ahogy megjelent az első kisbabafej a kivetítőn, azonnal felugrottak és megálltak a képernyő előtt két centivel. A mozit végig innen nézték…

 

Aranyosan megmutatták magukat a kis pomogácsok, Annácskát sikerül többször szemből „elkapni”, Ákosunk azonban rafkósan elúszott az uhu elől és mindig a méhlepénybe fúrta magát, miközben vadul rugdalódzott húgocskája felé.

Minden szép és jó volt és pláne megható – van üzleti érzékük a 4d-seknek, a mozi alatt végig Enyát nyomtak -, de volt két zavaró elem. A szonográfusnő körülbelül percenként kötelességszerűen elhadarta, hogy „milyen szép tündérvirág, édes, szerelmetes gyerekek ezek”… Grrrrr, tudom, hogy azok, de ő ne beszéljen így az én kisbabáimról… A másik, hogy a majdnem 30 fokban, kitalálta az asszony, hogy forduljak már az oldalamra, mert ott akar matatni a géppel. Próbáltam jelezni, hogy ez nehéz lesz, mert a kis pomogácsok nehezen tűrik az oldalt fekvést, de csak bepróbáltuk a pozitúrát…. Kb egy percig bírtam tartani magam, aztán éreztem, hogy száll ki a vér a fejemből, és ennek menten ájulás lesz a vége. Szerencsére nem hagytam magam és egy bálnaszerű mozgást bevetve újra rendes pozícióba vágtam magam. (Mondjuk ezt a jelenetet még 2-szer ismételtük meg)

De a lényeg a lényeg, hogy a babócák jól vannak, Ákos máris elhagyta Annát növésben, de még van három hónap…. Az arányok változhatnak, úgyhogy hajrá csajok! ;)

 

És akkor íme az ikrek:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr39981267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

markbalazs1 2009.03.07. 07:49:30

Szia most kerultem ide es oromel olvastam hogy ikres kismama vagyol...nekunk is ikreink vannak 2 kisfiu ,ha gondolod nezz be hozzank:)
Nagyon edesek a kisbabak:)


süti beállítások módosítása