Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Ikrek a Balatonon

2009.08.09. 19:54 - Vinca

Jól eltűntünk, ennek az az oka, hogy július végén leköltöztünk a Balcsira. Elmentem a szülést követő hat hetes kontrollra, ahol doki bácsi megcsodálta a saját maga által ejtett vágás csodálatos gyógyulását. Eldiskuráltunk egy sort a csecsemők lelkivilágáról, majd hirtelen azt mondta, hogy még egy nagyon fontos dolgot kell megbeszélnünk… Úristen mit akarhat ez még? – gondoltam. Én ezt a gyógyszert ajánlanám fogamzásgátlásra és ezzel elém rakott egy receptet. Hogy mire? Majdnem megkérdeztem mit jelent a szó, de aztán végiglapozva a memóriám, rájöttem mire gondolt J Hát igen bevallom a terhesség utolsó pár hónapja és a születéstől eltelt pár hét nem éppen a házas örömszerzésről szólt. Mindenesetre elraktam a receptet, bár azt beszéltük az urammal, nem állunk meg három gyerekig.

 

Most meg lent vagyunk Balatonföldváron azaz a földi Paradicsomban, Andrisék vízparti telkén. Napjaink nemes egyhangúsággal – evés-alvás-miért sír a gyerek –nyugtatás – négyszögében telnek. Viszont nagyon jó fej gyerekeink vannak, egyre többet alszanak éjszakánként, többször előfordult már, hogy valamelyikük már 7 órát is aludt. Mosolyogni is tudnak már, de sajnos nem csak minket tüntetnek ki ezzel, hanem ugyanazt az édes kis mosolyt lenyomják a párnának, vagy a fali csempének is.

 

Próbálok többször jelentkezni, de ez az időszak egyelőre nem erről szól, szóval egy laza közhellyel zárva, szavak helyett beszéljenek a képek…

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr691298803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rekkakoma 2009.08.10. 15:54:44

Ferikém!
Nagyon cukik ezek a lurkók, a bunyós képregény pedig csúcs, érdemes lenne kiadni!
Jeskával futottam össze a játszón, ő ajánlotta ezt olvasnivalónak, és nagyon örülök, hogy végre megtudok rólatok valamit.
Szóval, hol vannak már az öklelgető kosok, itt állsz, mint 2 gyerekes családanya, és bár nem böngésztem át az egész irományt, nagyon stramm kismama vagy! Semmi para, bizonytalanság, kétségbeesés (mint nekem annak idején) Aki mulatni tud üvöltő gyerekén, abban van remény! : )
Kívánok sok további móka-kacagást!
Marcsika


süti beállítások módosítása