Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Pocakosságok

2009.01.26. 16:20 - Vinca

Most már tényleg nagy a hasam. Vagyis nem olyan nagy, de egy normál hashoz képest már igen nagynak számít. Télikabátban még nem látszik, de ahogy kibújok, rögtön ott türemkedik előre. És persze az emberek meg kommentelnek.

A legviccesebb a közvetlen főnököm, aki minden áldott hétfő reggel zavartan próbál nem a hasamra nézni és közben valami olyasmit dünnyög, hogy „látom, megint nem unatkoztál hétvégén….” Erre én nagyon értelmesen szoktam nézni, mire ő „hogy már megint mekkorát nőt a hasad a hétvégén….”

A nagyobb főnök meg azt közölte, hogy nekem biztos könnyű lesz a szülés, mert „én olyan fiús vagyok”… (muhahhaha)

A főfőfönök is általában zavarba jön, ha összefutunk (nem értem, hogy ez miért standard egyes pasiknál?) és gyorsan elkezd a saját gyerekeiről beszélni.

Úszásnál még a régi fürdőruhámban úsztam a múlt héten és a fő parám az volt, hogy abban nem terhes, hanem sokkal inkább hájpocaknak látszódik a hasam. De aztán pénteken egy idős néni „leszólított” és megnyugodtam. Elégedetten olajoztam a hasam zuhanyzás után, erre a néni először csak sandított, majd nyíltan elkezdett bámulni és közölte, hogy nagyon szép és formás pocakom van. Nos, hivatalosan kijelentem, erre a mondatra vártam 32 éve. A legeslegkényesebb pontom a hasam, leginkább dugdosni szerettem. De mióta a kis pomogácsok nagyon szép feszesre és formásra kitöltötték, most én is szeretem. Úgyhogy a nénit rögtön a szívembe fogadtam, még ha furcsa is volt, hogy ő felöltözve mustrálja, ahogy én pucéran kenegetem magam.

Egy a lényeg, hogy nagyon élvezem a pocakos létet. Este a legjobb, mikor a vacsi után elfekszem (terpeszkedem) és akkor beindulnak a babócák, leginkább a jobb oldali, aki azt hiszem Ákos. Anna baba pedig lustálkodik, minimális rezgéseket keltve.

A pocakosodás egyetlen szépséghibája, hogy… viszket. Gondolom szegény kis szövetek erőlködnek ezerrel, hogy nyújtsák a bőrt, az meg ahogy tágul, úgy vékonyodik ééééés persze viszket. Pedig kenem én reggel és este (van kismamaolajam, Kinga-féle szuperolajam, bio-hasolajam, gránátalmamag olajam és most vettem avokádó olajat is – nem sajnálok magamtól semmi jót:)  is. No mindegy, legyen ez a legnagyobb gondom a terhesség alatt és persze kérem az Égieket, hogy a csíkosodástól is mentsenek meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr23903760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása