Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Baba-mama dialógus

2009.03.16. 12:21 - Vinca


Most olvasgattam Hidas György és Raffai Jenő könyvét a Lelki köldökzsinórt, ami nemcsak engem, de a babócákat is eléggé megérintette. Azt írják, hogy az anya belső világának minden rezdülése érinti a baba testét és lelkét, hiszen egy lelki köldökzsinór köti össze az anyát magzatával. Ez a csatorna arra is használható, hogy tudatosan megpróbáljuk felvenni a kapcsolatot a pocaklakókkal. A könyv erről szól, jó hosszú elméleti rész után, szerencsére van benne gyakorlatibb rész is, amikor már aktív anyukák mesélnek arról, hogy nekik hogy sikerült kapcsolatba kerülniük a babájukkal. Nagyon érdekes történeteket mesélnek el, nekem néha kicsit misztikus módon, pl. hogyan sikerült kapcsolatba lépniük a saját placentájukkal vagy méhszájukkal.

Mindenesetre érdekes volt, hogy az ikreket is érdekelte, folyamatos mozgás kísérte végig az olvasást, mintha ők is zsibogtak volna, hogy igen-igen, mi is tudunk kommunikálni veled, mama. Úgyhogy ma már naponta beszélgetünk, hosszabban-rövidebben, és lassan megpróbálok majd zenével is kapcsoltba lépni velük. ( mondjuk Andrissal eddig is nyomattuk nekik esténként az Este jó, este jó kezdetű Zelk Zoltán verset…)

Egyébként pénteken voltam terheléses vércukorvizsgálaton, ahol már többedszer éreztem úgy, hogy a választott dokim mostanában túlontúl népszerű lett és már annyian járnak hozzá, hogy nem marad ideje igazából senkire sem rendesen. Na szóval jól berágtam rá valamiért és akkor a vérvételen az én drága Anna kislányom, amikor érezte, hogy anyukája fejét elönti a düh, akkor a kis arcát elfintorította (láttam a lelki szemeimmel!) és pici lábával egy óriási rúgást küldött a dokim felé. Nekem eléggé fájt, de röhögnöm is kellett magamban: tényleg működik köztünk a lelki zsinór… tudják, mikor kell megvédeni a mamájukat. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr211005249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása