Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Terhesség apró örömei

2009.05.06. 18:16 - Vinca

Azért a terhességnek is vannak apró kis örömei, melyek fel tudják villanyozni az ember lányát. Például tegnap szakítva az elveimmel - hogyaszongya nekem már nem kell új gönc az utolsó hónapra - turkáltam 2 tök jó tavaszi/nyári ruhát. Ezt egyébként meg tudom magyarázni... Hétvégén az anyák napi-szülinapi családi zsúron én voltam egyedül tréningnadrágban, mert ez az egyetlen kényelmes gönc maradt, amiből nem lóg ki a hasam, nem szorít seholsem ha leülök és nem kell bugyit alá venni. Ha a kis pomogácsok bent maradnak még 4-5 hétig és emberek közé kell mennem, akkor viselnem is kell valami normálisat, nem igaz?  Mindenestre kéjes örömmel töltött el, hogy normális (és nem kismama) üzletben, rendes emberek között válogathattam a ruhák között és vehettem 2 nem terhes (de igaz 48 méretű) ruhát. Nemsokára rakok fel képet is.

A tegnapi nap másik boldogsága az volt, hogy hazajöttem, és bár vicces tornagyakorlatok árán, de legyantáztam a jetiszőrt a lábam alsó részéről. Máshova már nem ér el a kezem, de itt láttam mindig és zavart... De most szép, sima és fénylő, és most boldog és elégedett kismama bálna vagyok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr581106638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása