Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Homeománia

2009.04.27. 07:05 - Vinca

Amikor Andrissal megismerkedtünk, akkor hallottam először a homeopátiáról. Érdekelni kezdett, utána olvastam, kipróbáltam. Működött. Ezután nem volt kérdés, ha van homeopátiás nőgyógyász, akkor keresek egy olyat.

Azóta eltelt még egy év és én tovább okosodtam, sőt még egy homeopátiás alaptanfolyamot is elvégeztem. Ez eddig mind remek. No de ahogy közeledik a szülés időpontja a dokim adott egy listát mi az amit "szülésre felkészítés" címén be kellene szednem... Hát érdekes egy felsorolás: van rajta olyan potenciájú szer is (hozzáértők kedvéért 1000-es), amit tuti hogy nem mernék bevenni előzetes konzultáció nélkül, illetvemaximum havonta egyszer; de nem naponta egyszer 5 golyót!!!

Megkérdeztük a szülésznőt is, hogy minden vajúdó kismamának ugyanazokat a homeós bogyókat adják-e, és erre azt mondta, hogy igen. Ez nekem kicsit furcsa, mert ugye a homeopátiának pont az a lényege, hogy speciálisan az egyénre alkalmazható, tehát nem olyan, mint  anormál gyogyik, hogy láz - akkor rubophen...

Megkérdeztem az én homeopata terapeutámat, hogy ő mit gondol. Természetesen igazat adott nekem, de ő meg azt mondta, hogy közvetlenül szülés előtt konzultáljunk, mert ő csak akkor látja, hogy "épp milyen állapotban vagyok" és arra tud szereket adni. Ez szintén jó, hiszen honnan tudhatnám, hogy mikor fogok éppen közvetlenül szülés előtt állni...

Úgyhogy egyelőre nem szedek semmit, de lekopogom minden rendben is van a  kis pomogácsokkal:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr291088563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildiko78 2009.05.04. 18:55:34

Ezt jó hallani, már azt hittem befektettek, hogy ilyen sokáig nem írtál.

Az orvos hozzáértéséről meg inkább nem mondok semmit. :-( Bár legalább próbálkoznak.


süti beállítások módosítása