Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Utolsó wellness

2009.04.04. 07:00 - Vinca

Már túl vagyok a harmadik itthon töltött héten. Még saját magam is meglepődöm, hogy mennyire hamar telik itthon az idő. Az első hét mondjuk furcsa volt, mert én is rá voltam még kattanva a munkára, naponta többször beszéltem a bentiekkel, észt osztottam stb. A második héten meg már egyre kevesebbszer jutott eszembe az egész munkahelyesdi… Meg persze kitaláltam, hogy amíg így egyben vagyok menjünk még el kettesben Andrissal Sopronba, „lenyaralni” a még nászajándékba kapott utalványt. Természetesen sikerült a március végi tél utolsó napjait kifognunk, így a napozások és az erdei séták kimaradtak, cserébe viszont minden nap úsztunk sokat, amit a gyerkőcök is nagyon élveztek.

Tekintve a mi sajátos életvitelünket, továbbra is 5-kor keltünk minden nap, ami nem is volt baj az első két nap, mert a városi uszoda, ahova belépőt kaptunk 5.30-kor nyitott hétköznap. De jött a szombat, amikor csak 9-kor volt nyitás. Jót röhögtünk magunkon, hogy biztos nincs más ember a szállodában rajtunk kívül, aki reggel 5-től rádiót hallgat/tévézik/társasozik – azaz próbálja elütni az időt reggel 7-ig, hogy kinyisson végre a szállodai uszoda :)

Bepróbálkoztam egy kisebb, 3km-es túrával is, amin rajtunk kívül vagy 20 nyugdíjas és egy kisgyermekes pár vett részt, de nincs mit szépíteni a dolgon… kb. 1 kili után, ahogy emelkedni kezdett az út, tudtam, hogy ez nekem már nem fog menni, úgyhogy szépen visszakullogtam az ösvényen.

Nem volt rossz Sopron, de be kell vallanom, hogy a megérkezésünk 4. órájában én már azt mondtam Andrisnak… jó itt, de inkább most már csak otthon legyünk a terhesség végéig…

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr11045193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása