Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Isten ujja és Szent Bertold

2009.02.24. 16:13 - Vinca

Most egy jó ideje nem írtam. Új képek nem készültek, no meg február 11-én majdnem történt valami, aminek egy darabig a hatása alatt voltam. Hazafelé autóztam munka után és már majdnem hazaértem, amikor mikor a semmiből előtűnt egy BMW kb. 120-szal az én sávomban szembe. Én teljesen leblokkoltam, mert annyira látszott, hogy ebből frontális ütközés lesz. Közelről láttam a BMW-t vezető fiatal srác arcát, aki az utolsó pillanatban rántotta félre a kormányt. Centiken múlt az egész. Illetve a Jóisten ujján, aki arrébb tolta az autót. Enyhe sokkot kaptam, félreálltam és éreztem, hogy a pocakom is a felére ugrott össze. Szinte éreztem, hogy a kis babócák is összebújtak félelmükben. Aztán még később este is csak feleannyi mocorgás volt, gondolom megijedtek rendesen. Sokat simogattam és szólongattam őket, hogy megnyugodjanak.

Én mindig attól félek, hogy hiába vigyázok én magamra-magunkra és próbálok mindent megtenni az épségünkért, ha vannak felelőtlen nemtörődöm emberek... Mindenesetre akkor az égiek megóvtak bennünket, úgyhogy mivel február 11-kén Bertold nap volt, ünnepélyesen kinevezem Szent Bertoldot az ikresek szentjének ;)

 

Egyébként eme kis kalandot eltekintve minden oké velünk. Jól vagyunk a kis pomogácsokkal, akik már fél kilósak fejenként és csütörtökön megyünk 4D-re babamozizni… Juhéééé

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr98963223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása