Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Kismamaruha vadászat

2009.01.14. 12:56 - Vinca

Most már, hogy visszavonhatatlanul látszik a pocakom, úgy gondoltam, hogy meglepem magamat és a kis pomogácsokat egy-két aranyos kismamagönccel. Mivel az egész város SALE, 50-70%-OS LEÉRTÉKELÉS táblákkal van tele, gondoltam ez vonatkozik a bébiváró anyukákra is. Csütörtökön munka után az első utam a Lövőház utcába vezetett. Itt van egy kismamaruha bolt mellette pedig a saját OUTLET-je. Rafkósan van kitalálva, mert az outlet be van zárva, bár ég bent a villany és csak úgy nyitják ki neked az ajtót, ha előtte körbenézel a normál boltban. Tettem egy tiszteletkört aztán átkunyiztam magam az outlet-be. Háááát, nagy csalódás volt. Leginkább szar dzsörzé zsákruhák voltak, meg sehogy se álló cuccok. Azért persze találtam két felsőt, meg egy szoknyát, de persze mondanom sem kell, leginkább valami vagány farmert kerestem volna.

 

Pénteken még folytattam a ruhaturnét. A H&M-ben persze vannak irtó jó cuccok, de persze jó drágán. A C&A-ban pedig szintén gagyiland fogadott. Így legalább nem költöttem, mehettem nyugodt lelkiismerettel a fodrászomhoz. Nem voltak sokan, úgyhogy az én pocakom volt a központ, persze csak addig, míg nem kezdődött el a hajvágás. A drága Szilvinek ugyanis az egyik fő tulajdonsága az, hogy imád csacsogni hajszobrászás közben. Hiába egyeztettük, hogy csak kicsit igazít és azután jól ’megtép’, mire észbe kaptam, úgy néztem ki mint egy 9 éves kisfiú… még szerencse, hogy van a  pocim és nem néznek fiúnak  :)

Este még elmentünk a kortárs táncművészeti verseny nyitó estjére, ahol bár évek óta visszajáró vendégek vagyunk, most se értettünk egy vak hangot sem a produkciókból. A kis pomik se élvezték sem a zenét, sem a látottakat; így buzgón simogattam őket és szépen angolosan távoztunk is a szünetben. Holnap szombaaat!

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr27877236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása