Jönnek az ikrek!

Anna és Ákos, a két ikerpomogács kalandjai a nagyvilágban.

Friss topikok

Linkblog

Lefutottam!

2009.10.18. 17:58 - Vinca

Ma volt a nagy nap, amire már két hónapja készültem. A szokásos őszi női futás, ami azért is kedves a szívemnek, mert sok-sok évvel ezelőtt (2001-ben) itt futottam le az első 10 kilimet egyben. Azóta sok minden történt és persze akik ismernek, tudják, hogy a 10 kilinek már a tízszeresét is lefutottam egyhuzamban, de az elmúlt másfél év nem a futásról szólt. Úszni tudtam a terhesség alatt, de a futás kimaradt. Pocakosan nem is hiányzott. De mióta megszülettek a kis pomogácsok a kedv visszatért, úgyhogy reszkessetek kilométerek!

A verseny nagyon jól siekrült, végre találkozhattam a régi barátokkal és futhattam, úgy ahogyan rég. Egyet sajnáltam, hogy a gyerekeket nem vittük ki, de a hideg időre való tekintettel a családi kupaktanács úgy döntött, jobb nekik otthon. Úgyhogy csak egy képet vittem a versenyre róluk...

Ott volt az én kedves barátném, Yoyo is, aki felajánlotta, hogy nyulaz nekem, hadd legyen meg az 1:00-ás eredmény. És sikerült! Nélküle nem ment volna. Köszönöm neki és mindenkinek aki ott volt!

 

Futunk Cillagommal, Steve-vel, Nyuszival és Icamicával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lefutottuk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ákos örül az éremnek:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ikreklesznek.blog.hu/api/trackback/id/tr1001458419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

futas · http://www.futas.net 2009.10.19. 13:06:44

és egy újabb kép:

www.futas.net/fotok/2009/coca-cola-noi-futogala/coca-cola-noi-futas-198.html

Vincus gratulálok! Persze ilyen szurkolókkal könnyű! :)

Dori3 2009.10.21. 13:44:10

Basszus! Minden elismerésem!!!
De komolyan! Én normál állapotomban sem tudnék szerintem ennyit lefutni (úszni azt igen...)!
Wow! Nem győzök ámulni!
Ezek a postok vesznek rá, hogy tespedős kismamából átváltozzak ismét aktívvá! Mert bár a súlyom aránylag jól visszament, az alak sokat változott! :-))
Csak így tovább!

www.hannadominik.blog.hu

csokidrazsé 2009.10.26. 16:07:53

Drágám, hidd el, nekem is hatalmas élmény volt újra veled futni :D
icamica


süti beállítások módosítása